Planinarsko društvo Yeti

16 - 19.5 Visočica i Šugarska duliba PDF Ispis E-mail
Autor Vedrana

FOTKE U GALERIJI

Kao i obično,spremanje je trajalo duže nego što je trebalo. Bartol se najavio na "jedan gemišt",ali kako to ide,otišli smo u krevet poslije 2. 1. dan- Krečemo u 7, iako su najavili kišu uspjeli smo ju izbjeći. Prvi koraci prema skloništu su najteži, a pogotovo danas kada prvi put nosi (prevelik) ruksak, naravno ne teži od Slavkovog (hvala Bogu!!) Vidljivost je slaba, a magla posvuda. Stižemo na Visočicu taman na zalazak sunca,ali ni tada magla ne odustaje. 2. dan -Ni ujutro nije puno bolje,no svejedno idemo na vrh u nadi da ćemo vidjeti barem jedan dio. Nažalost nada nas je napustila nakon 30 minuta iščekivanja na vrhu Visočice,tek tu i tamo poneki oblak se pomaknuo i dopustio nam da vidimo dio Gospića. Nastavljamo prema Šugarskoj Dulibi,sunce prelazi na našu stranu i uspjevamo vidjeti prekrasni krajolik Južnog Velebita kojega sam više od mjesec dana željno iščekivala. 3. dan- U jutarnje sate krečemo prema Pasjem Kuku sa kojeg uživamo u prekrasnom pogledu na obalu i Velebit. Preko Pasjeg Klanca dolazimo na Krug,jedan od tri nalazišta velebitske degenije. Tada u daljini prvi put ugledam,svjetlo žute cvjetove koje nismo vidjeli nigdje na putu. Tek sam drugi put na Velebitu i nailazim najrjeđu biljku u Hrvatskoj i simbol Velebita. 4. dan - Razmišljam kako jedva čekam da dođem kući i ispričam doživljaje, ali zapravo bih mogla ostati još 4 dana!! Već na povratku kući pregovarali smo o idućem planinarenju na Velebit. Jedva čekam!

02. i 03. 05. Južni Velebit PDF Ispis E-mail
Autor Boki

Iako je vremenska prognoza za vikend bila loša, društvance u sastavu Mario x 2 i ja, krenuli smo u subotu ujutro prema južnom Velebitu u nadi da će se nebo smilovati i pružiti nam barem malo užitka. Bili smo spremni riskirati i isplatilo se. Obzirom na loše vrijeme u startu, nismo pretjerano žurili, nego lagano. Usput smo odlučili nekoliko puta stati na kavu, burek i ostalo.

Nakon kave i brbljanja, nastavili smo put preko Gospića i Rizvanuše, sve do š. kć. Jelova Ruja. Tamo smo ostavili auto i krenuli prema pl. skl. Šugarska duliba gdje smo i prespavali. Nakon kraćeg odmora zaputili smo se  na Veliki Stolac koji se nadzirao u oblacima. Vrijeme je bilo idealno za planinarenje, prohladno, bez kiše.

Drugi dan obišli smo   Panos pa  Debeli kuk s kojeg su se  pružali prekrasni vidici na more i ostatak Velebita. Već polako umorni krenuli smo prema š. kć. Jelova Ruja gdje na kraju konstatiramo da planinarenje nije moglo proći bolje.

21.3 KALNIK PDF Ispis E-mail
Autor Vedrana

Nakon 10-ak godina konačno se vraćamo na Kalnik. Zadnji put sam bila kada mi je bilo 6 godina i tada nisam planinarila,već sam ostala sa svojima na livadi ispod starog grada i igrala se. Vozeći se lijepim selima,uzbuđenje raste i nemogu doćekati da konačno izađem iz auta. Na Kalnik stižemo oko 11 sati i ne gubimo vrijeme, već odmah krećemo putem 7 zubi. Prvi zub je najmanji,ali i najteži,no kasnije postaje lakše i brže se krećemo usprkos stankama na vrhu svakog zuba dok se divimo prekrasnom pogledu na polja i sela. Poslužilo nas je lijepo vrijeme i sunce koje dolazak na sedmi zub čini još lijepšim. Na vrhu smo se odmorili i počastili slavonskim delicijama i pivom,bambusom i keksima. Nakon 7 zubi slijedi odmor. Sjedili smo ispod starog grada i divili se alpinistima na hrabrosti dok su se penjali po stijenama. Za kraj je ostalo popeti se na stari grad Kalnik i uživati u svježem zraku,prirodi i odličnom društvu. Iako je izlet trajao kratko, kući smo se vratili izmoreni ,ali zadovoljni i sa smješkom na licu.FOTKE U GALERIJI

1.5. MOSLAVAČKA GORA PDF Ispis E-mail
Autor Lupy

Skupilo nas se nekolicina planinara i jedan biciklista da obiđemo stazu od jezera Mikleuška do Humke za 1.Maj unatoč prognozi kako je trebala padati kiša ,no imali smo vrlo lijepo vrijeme.Bicikl i njegov vozač su imali malih poteškoća u Kanjonu i po stijenama ,ali uz malu pomoć ekipe i ta prepreka je uspješno savladana do Humke.Ekipa se nakon odmora na Humci spustila do jezera ,a naš Mišel na biciklu preko G.Jelenske odlazi u V.Ludinu doma.

14.2 FERENČIĆ BRDO PDF Ispis E-mail

Krenuli smo između Bršljanice i Dišnika na uspon prema vrhu Ferenčić 302 metra ,koji je najistočniji vrh Moslavačke Gore.Prošli smo pored spomenika koji je isti kao i gore u planini ,a njega smo obišli već jednom ranije od Brkinog zdenca i Galovca.Na žalost nismo imali dobar vidik zbog magle pa smo samo na trenutak vidjeli Humku i Vis sa ove istočne strane.Na vrhu smo u snjegu naložili vatru i pekli domaće specijalitete ,a poslje dobre klope nastavljamo dalje i obilazimo i drugi spomenik.Spust nazad do auta radimo uz pomoć karte tako da napravimo krug i nevraćamo se istim putem nazad.Grebeni i potoci su zanimljivi ,a vidjeli smo muflone i srne.FOTKE U GALERIJI