Planinarsko društvo Yeti

Dobrodošli na nove stranice Yeti
2019.10mj.MALI RAJINAC I ŠATORINA PDF Ispis E-mail
Autor Lupy

Došli smo prvo do Apatišana da vidimo u kakvom stanju je sklonište i ugodno se iznenadili sa novim skloništem u šumici ,a onda smo u razgovoru sa domarom saznali sve informacije o našem usponu na Mali Rajinac iz Lomske dulibe.Nakon doručka kod skloništa u Lomu uspinjemo se na vrh pa nazad do Apatišana.Drugi dan odlazimo na Šatorinu , tamo nas čekaju oblaci i bura.Nakon spusta sa vrha Šatorine obišli smo i Mrkvište ,pa se ipak vraćamo u sklonište Apatišan na noćenje uz specijalitete od gljiva.

2019.8 mj. LJETNI KAMP M.G PDF Ispis E-mail

Nakon dugo vremena napokon smo organizirali ljetni kamp na Moslavačkoj gori ,ali ovaj puta ne na jezeru kao do sada,nego u Crkvenom jarku gdje su dečki napravili stol i ložišče.Zanimljiv je bio transport janjca i ostale opreme niz strme padine do jarka.Vatrica je upaljena i nakon postavljanja ražnja i janka počinje postavljanje šatora za noćenje u našem kampu.Druženje je potrajalo do dugo u noć,a dio ekipe nam je došao po noći sa naglavnim lampama.

24.7. KOZJAK - BIRANJ PDF Ispis E-mail
Autor Lupy

Na zadnji ili prvi vrh Kozjaka Biranj, visnina 631 m. pošli smo od parkirališta na prijevoju Malačka gdje smo  doručkovali na uređenom odmorištu uz cestu.Uspon do vrha je grebenski ,a na samom vrhu je kapela sv.Ivana zaštitnika Kašel Lukšića.U povratku smo obišli prekrasno uređeno spomen obilježje poginulim hrvatskim braniteljima.

2019.6mj.15. PAPUK PDF Ispis E-mail

Auto smo ostavili kod kamenoloma Tisica i nakon doručka polazimo pješice do fakulteta u Dubokoj.Kratak predah pa do Jezerca i dalje po grebenu do Češljakovačkog visa.Sa piramide vidimo samo krošnje ,a pošto je jako vruče spuštamo se do Trišnjice na okrijepu u hladnoj vodi potoka.Dalje nastavljamo grebenom ,a potom spust u potok Radišu gdje se divimo stijenama raznih oblika.Ubrzo dolazimo do auta,dogovaramo se kako još stignemo na penjalište Sokoline gdje malo vježbamo.

26.2. TURSKA GORA PDF Ispis E-mail
Autor Saša

Parkiralište Koče pod slapom Rinka (930 m) bilo je u potpunosti prekriveno ledom, tako da auto ostavljamo na pola uzbrdice prije samog parkirališta. Uz veliki oprez dolazimo do slapa Rinka, gdje stavljamo dereze i nastavljamo put stazom koja vodi uz slap. Kratak odmor radimo na izvoru Savinje te nastavljamo uspon do Frischaufovog doma na Okrešlju. Kod doma pravimo dužu pauzu za doručak i pripremu za uspon. Plan je kroz Turski žleb uspeti se na Tursku goru. Sam uspon kroz Turski žleb traži dobru psihofizičku kondiciju, kao i opremu za zimske uvjete u visokom gorju. Vremenski uvjeti su bili povoljni, uz jak sjeverni vjetar i temperaturu od – 20 izlazimo iz kuloara i nakon kratkog druženja s visokogorcima iz Zagreba nastavljamo prema vrhu Turska Gora (2251 m). Malo ispod vrha, skriveni od vjetra, odmaramo na osunčanoj južnoj strani Kamiških alpa i uživamo u pogledu na Grintovec, Skutu, Rinke...
Povratak je istim putem do doma gdje nastavljamo druženje s planinarima te se još za dana spuštamo do auta.